30 July, 2011

Review ELF Eyelid primer

Hey, astazi vreau sa va vorbesc despre faimosul primer de la elf. Stiu ca multe dintre voi il cunoasteti, insa poate da de postarea asta cineva cine nu stie asa de multe despre el.:))

Descrierea oficiala:
Fardul de ochi va avea un aspect mai fin, se va pastra timp indelungat pe pleoape si nu se va aduna in pliul ochiului. Culoarea ultra-nude creste longevitatea nuantei fardului de ochi. Formula usoara se absoarbe rapid în piele, oferind o senzatie confortabila.

INSTRUCTIUNI
Aplicati un strat subtire pe pleoape si intindeti. Permiteti uscarea inainte de aplicarea fardului de ochi.

Descrierea mea:
Este primul primer incercat de mine, deci nu voi putea face referi fata de alte primere. Ca si aspect mi se pare ca fardul de pleoape arata la fel atat cu el cat si fara el. Longevitatea fardurilor insa creste considerabil cu el, si intr-adevar nu se aduna in pliu.  In momentul aplicarii, pleoapa ia o culoare nude uniforma, parca pudrata si foarte frumoasa( dupa mine s-ar putea folosi si singur, fara fard peste:)) insa mie imi place sa aplic si farduri). Poate cand incep facultatea si nu o sa mai am asa de mult timp dimineata o sa il incerc si singur:)). Pana atunci sa revenim la discutie:)) Se absoarbe foarte repede in piele, parca trebuie sa te grabesti cand il aplici.. si foarte important e sa aplici o cantitate mica, deoarece daca aplici mai mult decat trebuie fardul se va aduna in pliu (ca si cand nu l-ati folosit)
Ca si mod de utilizare eu il aplic cu degetele, deoarece la cat de repede se usuca mi se pare ca as pierde vremea si s-ar usca pe pensula, daca l-as aplica cu una.

Plusuri:
  • dupa mine face tot ceea ce zice, cu exceptia partii ca fardul va avea un aspect mai fin
  • cel mai mult l-am testat 8-9 ore si nu mi s-a adunat deloc in pliu si am stat si in caldura/soare ( precizez faptul ca am pleoape uleioase si inainte de folosirea primerului fardul nu rezista mai mult de 1-2 h pana sa se adune in pliu:)) )
  • are culoare nude foarte frumoasa
  • pret mic: 8 lei
  • se absoarbe/usuca repede, astfel nu trebuie sa astepti mai mult de 30 secunde:))
Minusuri:
  • nu stiu daca asa e la toate ambalajele, dar la al meu curge putin si se umple tot "capacul" pe interior.
Concluzie:
Merita si il recomand.

Sper ca v-a fost de folos aceasta postare. Astept comentariile voastre.
Va pup


 

2 comments:

AlinaGav. said...

Mi l-am luat si eu acum o saptamana. Rezista! Eu am pleoape uleioase si am observat ca cel mai mult a rezistat 10 ore(intr-o zi mai racoroasa). Acum pe caldurile astea sunt multumita daca rezista si 8 ore...macar cat sunt la munca sa nu mi se topeasca machiajul ;))

Dexxy said...

Aceiasi dorinta am avut-o si eu cand mi l-am comandat.. macar 8 ore sa reziste.. si rezista:D