24 July, 2011

Review Kallos Flat Iron Spray

Hey, astazi o sa va vorbesc despre spray-ul de protectie termica de la Kallos. Eu nu folosesc nici ondulatorul de par nici placa decat foarte rar. Am parul drept natural insa folosesc des uscatorul de par, de aceea am vrut sa folosesc un produs de acest fel;))


Descrierea oficiala:
 Protejeaja parul de caldura emanata din uscatorul sau ondulatorul de par. Pastreaza echilibrul natural al parului, astfel incat acesta nu se usuca. Linia frizurii va deveni perfect definita si neteda.

Utilizare: pulverizati lichidul pe anumite sectiuni ale parului, inainte de folosirea ondulatorului. Se agita inainte de folosire.

Descrierea mea:
Plusuri: 
  • miroase foaaarte bine, parca "profesional" :))
  • se consuma greu, il am din decembrie, il folosesc aproximativ din 3 in 3 zile de atunci, am parul lung si inca mai am cam un sfert de flacon (flaconul are 200 ml)
  • are pret mic: eu l-am cumparat cu 6.4 lei:))
  • mirosul dureaza in par cateva ore 

Minusuri:
  • eu nu prea am observat ca ar proteja ceva.. sa va povestesc de ce afirm acest lucru:)).Eu imi tundeam varfurile cam odata la 2 luni inainte sa incep sa folosesc acest produs deoarece cam atunci observam ca ar fi cam ciufulite, si ca ar trebui taiate. Dupa ce am inceput sa il folosesc speram ca perioada de timp dintre doua tunsuri sa creasca:)) insa acest lucru nu s-a intamplat, tot odata la 2 luni varfurile se zburlesc si trebuie taiate.
Concluzii:
Eu folosesc produsul doar pentru ca imi place cum miroase, si nici de cum pentru ca ar proteja ceva.
Prin urmare nu il recomand daca doriti un produs care sa protejeze intr-adevar, ci doar daca vreti un spray care miroase bine si improspateaza parul.

Aceasta este doar parerea mea, acest produs ca si toate celalalte la care am facut review pot sa se "comporte" altfel pe parul/ pielea altor persoane.

Voi ce produse pt protectie termica folositi? Astept intrebarile, raspunsurile si comentariile voastre.

Va pup!

LATER EDIT:  Va invit aici sa participati la giveaway-ul meu: http://dexxy.blogspot.ro/2012/08/giveaway.html

6 comments:

An said...

Protejarea termica nu se refera numai la varfuri din cate stiam eu. Daca protejeaza intradevar ar trebuii sa nu ai firul subtire ,sa nu cada , si sa nu devina aspru .
Marfa review >:D<

Dexxy said...

Multumesc>:D<
Eu il aplic pe toata lungimea parului, cu exceptia radacinilor si insist la varfuri, dar nu am am observat nici o imbunatatire:)) Parul e la fel(chiar am parul subtire si cade), insa doar referitor la varfuri puteam sa observ ceva concret.
Oricum ai dreptate, nu doar la varfuri se refera protectia termica, insa eu la varfuri as avea ce mai mare nevoie de "protectie":)) Te pup.

An said...

Probabil ai parul casant de tot trebuia sa te tunzi din 2 in 2 luni

Dexxy said...

E putin, dar problema cea mai mare e ca mi-am decolorat varfurile, mi-am facut ombre hair:))

Simona said...

Super blogul tau;) Stiu ca toata lumea o recomanda, dar incearca si keratina lichida. Eu una sunt la a II-a utilizare si nici nu iti imaginezi cat bine mi-a facut :)

Dexxy said...

@Simona: Merci, ma bucur ca iti place:D, iar keratina lichida chiar am incercat-o, i-am facut si un review aii: http://dexxy.blogspot.com/2011/08/review-byphasse-keratina-lichida.html