27 August, 2011

Review Pensula Kabuki Douglas

Hey,
Dupa cum stiti am scris aici despre achizitionarea pensulei kabuki de la Douglas



Descriere oficiala:
Din par natural pentru aplicarea pudrei bronzante. Atat:)) 

Descrierea mea:
Asa cum va scriam si cand am achizitionat-o, la prima impresie e foarte moale, iar acest lucru nu s-a schimbat pe parcurs. Eu aplic cu ea pudra de fata si perlele bronzante. Se ia o cantitate mare pe pensula insa se distribuie egal. Astfel poti sa aplici pudra si repede si bine. Inainte sa o folosesc credeam ca e prea mica pt pudra insa m-am inselat. La spalare nu i-a cazut nici un firicel. 

Plusuri: 
  • foarte moale
  • distribuie egal produsul pe fata ( nu am folosit-o cu produse lichide)
  • nu ii cade parul
  • foarte deasa
  • pretul incredibil: 9lei

Minusuri:
  • se sterge scrisul de pe maner si eu urasc acest lucru ( am patit-o si cu Rimmel- Lash Accelerator) 

Concluzie:
  • o recomand!
Astept comentarile voastre!
V-am pupat! 
 


No comments: