02 September, 2011

How to: intretinerea parului gras cu varfuri uscate

Hey fetelor,
De astazi vreau sa incep o rubrica noua: "how to" in care voi posta diferite tips-uri, tehnici ce folosesc eu, sau ceva descoperiri mai interesante. Poate o sa fie o rubrica mai DIY, nu stiu exact..vedem pe parcurs:D

sursa foto

Asa cum am scris si in titlu astazi vreau sa va spun cum ma descurc cu parul meu care se ingrasa repede si am varfurile uscate.
Haideti sa vedem etapele intretinerii parului: spalare, uscare etc

Etapa 1: imi piaptan parul cu un pieptene cu dintii rari

Etapa 2: imi aplec capul in fata si il ud cu apa calduta (nici rece nici fierbinte)

Etapa 3: iau samponul Head & Shoulders (citrus fresh sau menthol) aplic in palme, fac putina spuma, dupa care il aplic DOAR la radacina (pe scalp), samponez bine, dupa care clatesc la fel de bine:))

Etapa 4: aplic a doua oara samponul in acelasi mod, insa inainte de clatire aplic DOAR pe lungimea parului  ( cu exceptia radacinilor) Sampon Schwarzkopf Gliss Hair Repair Colour Shine and Protect si samponez bine.

Etapa 5: clatesc bine tot parul (pana cand scartaie:)) )

Etapa 6: aplic DOAR la varfuri balsam Garnier Naturals cu Merisor si Ulei de Argan pt par colorat si imi descurc varfurile cu degetele, dupa care il clatesc ( nu il tin mai mult de 1 min, pt ca il folosesc doar ca sa imi descurce varfurile)

Etapa 7: dupa spalare alternez urmatoarele: la prima spalare aplic Masca de par de la Avon, Planet Spa cu ulei de masline (la varfuri), la a doua spalare aplic tot la varfuri tratament de la Kallos pt par blond, Florillum (pt a face parul blond cu reflexii argintii), iar la a treia aplicare nu aplic nimic. De la spalarea a patra reincep Etapa 7.

Etapa 8: dupa ce dau jos prosopul aplic pe toata lungimea parului Keratina lichida de la Byphasse (review aici)

Etapa 9: usuc parul cu foehn-ul pe trapta medie de caldura

Etapa 10: piaptan parul cu un pieptene cu dinti rari

Gata! Aceasta este reteta mea pt un par curat si frumos :D Imi place pt ca imi curata bine parul si pt ca imi ingrijeste varfurile.

Sper sa va placa aceasta noua rubrica si primul post:D
Daca vreti sa fac un review la vreunul din produsele mentionate sa imi spuneti.
Voi ce "reteta" aveti pt a va pastra parul frumos?:))
Astept parerile si comentariile voastre.

V-am pupat!

6 comments:

AlinaGav. said...

si eu am parul gras si cand il aveam mai lung foloseam cam aceiasi metoda. Imi samponam radacinile cu un sampon pt par gras, clateam, aplicam pe lungime un sampon mai hidratant (cand aveam) si aplicam balsam doar pe varfuri. Acum ca am parul scurt aplic balsamul pe par (uneori ajunge si la radacina- dar acum e ok pentru ca am facut prostia sa-mi decolorez parul si s-a cam uscat) dar il clatesc extrem de bine, insistand la radacini. Am observat ca nu se ingrasa mai tare decat de obicei, chiar am mai castigat o zi (dar asta e din cauza/datorita decoloratului)

Dexxy said...

da, am observat si eu, de cand imi vopsesc parul am castigat cam o zi in plus la spalare, insa pe mine personal ma bucura acest lucru:)) chiar daca am radacinile mai uscate. Din pacate are si plusuri si minusuri si vopsitul/decoloratul parului;))
te pup:*

OanaB said...

Si eu aveam parul asa cum spui tu(gras la radacina si uscat la varfuri). Pentru mine Head & Shoulders a fost dusmanul nr 1 pentru ca este foarte puternic si usuca parul foarte rau. Acum folosesc un sampon usor de la Cosmetic Plant(cel cu aloe vera). Il achizitionez din DM undeva la 8 lei 250 ml.

Dexxy said...

da stiu ca e puternic.. insa e cam singurul care nu mi-a provocat matreata..tu ai avut probleme cu matreata in general? sau cu cel de la cosmetic plant?

OanaB said...

Am avut si probleme cu matreata, dar de cand folosesc samponul de la Cosmetic Plant nu mai am matreata.

Dexxy said...

Hmm, ar trebui sa il incerc:D Merci de idee:*