15 September, 2011

Review ELF Essential Blending Eye Brush

Descrierea oficiala:

Pensula pentru ochi „Blending Eye”
Amesteca cu maiestrie multiple nuante de fard de ochi, atenuand in acelasi timp aspectele dramatice si liniile fine. Pensula are de asemenea utilizari multiple – folositi-o pentru a aplica pudra sau corectorul lichid. Toate pensulele e.l.f. Professional au fost create si testate de catre make-up artistul profesionist Scott Vincent Borba. Fiecare pensula are un design ergonomic pentru a se potrivi perfect in mana voastra si a facilita obtinerea unui machiaj perfect.

Descrierea mea: 
O folosesc pt a aplica o culoare de baza pe toata pleoapa si pt blending, ca sa elimin linile dintre doua culori diferite, pt a obtine o trecere insesizabila. De asemenea am inceput sa o folosesc pt conturarea pometiilor si chiar functioneaza, inspirata fiind de acest clip. Poate fi folosita cu succes de catre incepatori.

Plusuri:
  • "blenduieste" bine culorile, face trecerea insesizabila
  • are marimea potrivita pt a putea fi folosita si pt aplicarea culorii de baza pe toata pleoapa
  • poate fi folosita si la contouring
  • se spala si se usuca repede si usor
  • pret mic: 8 lei
Minusuri:
  • aceiasi poveste: i-au cazut la inceput cateva firicele
O recomand!
V-am puapt

2 comments:

OanaB said...

Chiar imi plac pensulele lor. Am si eu de la ei si chiar isi fac treaba. Sunt o investitie buna!

Dexxy said...

Chiar ca sunt o investitie buna!:*