28 October, 2011

Review Cosmetic Plant: Crema de Maini cu Ulei de Catina si Masline

Desi o testez doar de 2 saptamani, consider ca pot sa ii fac un review pt ca m-am convins de calitatiile ei.

Descriere oficiala:

Hrănitoare şi hidratantă prin vitaminele (A, E, F, D) şi acizii graşi esenţiali din uleiul de cătină şi cel de măsline, crema creează pe piele un film protector, emolient şi regenerant. Aplicată de fiecare dată după ce mâinile au venit în contact cu apa, săpunul sau detergenţii, acestea vor fi mereu tinere şi catifelate.

Ingrediente:
Aqua, Glycerin, Paraffinum liquidum, Stearic acid, Propylene glycol, Cetyl alcohol, Dimethicone, Glyceryl stearate, Triethanolamine, Olea Europaea oil, Hippophae Rhamnoides oil, Retinyl acetate, Tocopheryl acetate, Parfum, Sodium benzoate, Methylparaben, Disodium EDTA, BHA.

Descierea mea:
Eu foloseam de obicei doua creme de maini, una mai "light" pe timpul zilei si seara una mai grasa pe care o lasam sa actioneze pe timpul noptii. Ce imi place cel mai mult la aceasta crema e faptul ca pot sa o folosesc si ziua, aplicand o cantitate mica, si seara daca aplic o cantitate mai generoasa, astfel poate fi considerata 2 in 1.
Se absoarbe relativ repede in piele, lasand mainile foarte catifelate. 
Am facut si un mic test: am aplicat crema, am masat timp de un minut dupa care m-am spalat pe maini si am constatat ca mainile mele nu sunt fel de deshidratate cum ar fi fost daca nu aplicam crema inainte de a le spala. Prin urmare consider ca nu actioneaza doar la suprafata pielii, ci si in profunzime. 
Culoarea galbuie a cremei este datorata uleiului de catina.

Plusuri:
  • pret foarte mic: 7,1 ron
  • lasa pielea foarte catifelata
  • se absoarbe relativ repede
  • consider ca actioneaza in profunzime
Minuri:
  • nici unul
Concluzie: 

As putea caracteriza produsul pe scurt ca fiind un produs romanesc de calitate si ieftin.  
O recomand!

Produsul l-am primit pentru testare in cadrul campaniei Trender Cosmetic Plant. Cu toate acestea, acest review contine parerea mea sincera despre produs.

No comments: