29 October, 2011

Review Mascara Max Factor 2000 Calorie

Va spuneam cu ceva timp in urma, aici, ca am achizitionat mascara 2000 Calorie de la Max Factor.

Dupa primele utilizari nu am fost prea multumita de ea, pt ca era prima mascara cu care "reuseam" sa ma murdaresc, nu-mi placea periuta, si o foloseam intr-un singur fel; doar cu partea "concava" rimelam genele, astfel cu capatul periutei ma pictam pe pleoape, si in rest nu era nimic spectaculos.
Dupa aceste cateva utilizari dezastruoase am inceput sa ma joc cu periuta: sa o folosesc cu partea latera si vedeam rezultate mult mai bune, si apoi cu partea convexa si am ramas uimita. Rezultatul era total diferit:
nu ma murdaream, nu-mi incarcam genele, ele deveneau mai lungi si mai dese si puteam sa le rimelez atat intr-o parte(spre coltul exterior), cat si drepte, in sus (daca intelegeti la ce ma refer) :))

Astfel consider ca aceasta mascara face toti banii si e de nota 10 daca o folositi in acest fel, cel putin asa a fost in cazut meu.
Concluzie: pt folosirea cu partea concava nota 4, iar pt folosirea cu partea convexa nota 10 cu steluta.

Voi ati folosit aceasta mascara? Ce parere aveti despre ea?
P.S. Nu am facut poze cu genele pt ca nu detin aparat bun.

2 comments:

Federova said...

Trebuia sa faci o demonstratie pe gene :P.

Dexxy said...

Stiu.. dar din pacate nu se vede bine deloc in poze:( Dar voi incerca pe viitor sa adaug poze.