06 November, 2011

Review Cosmetic Plant: Crema Contur Ochi Anticearcan cu Ulei de Catine si Masline

Descriere Oficiala:


Hrănitoare, hidratantă, regenerantă, crema îngrijeşte pielea delicată din jurul ochilor. Uleiurile de cătină, măsline, sâmburi de struguri împreună cu vitaminele A, E şi pantenol fortifică epiderma fragilă şi contribuie la reducerea progresivă a ridurilor şi a liniilor fine. Peptidele purificate din soia şi orez alături de oxidoreductază şi extractul de albăstrele diminuează cearcănele şi pungile de sub ochi prin îmbunătăţirea microcirculaţiei şi consolidarea ţesutului conjunctiv.

Utilizare:Se aplică zilnic dimineaţa şi seara în jurul ochilor pe pielea perfect curată, prin mişcări uşoare de masaj.
- fără parfum, fără coloranţi;
- mirosul şi culoarea specifice uleiului de cătină

Ingrediente:
Aqua, Cetyl alcohol, Glycerin, Caprylic/Capric triglyceride, Stearic acid, Potassium cetyl phosphate, Isopropyl myristate, Dimethicone, Hydrolyzed rice bran protein, Glycine soja protein, Oxido reductases, Titanium dioxide, Alumina, Simethicone, C13-14 Isoparaffin, Laureth-7, Polyacrylamide, Olea Europaea oil, Vitis Vinifera seed oil, Hippophae Rhamnoides oil, Panthenol, Tocopheryl acetate, Retinyl acetate, Centaurea Cyanus flower extract, Sodium benzoate, Disodium EDTA, Methylparaben, BHA.

Descierea mea:

Crema are defapt 30 ml, nu 50 ml cum scrie pe site. Oricum si 30 ml e o cantitate foarte mare pentru o crema de ochi.
 Mi-am format destul de greu o parere despre aceasta crema, pentru ca asteptam sa apara efectele anticearcan.
Are o consistenta usoara si placuta. Mirosul si culoarea galbuie sunt specifice gamei. Hidrateaza intens pielea si o lasa catifelata. 
In cazul meu aceasta crema nu a facut nimic inafara de a oferii pielii hidratare. Nu mi-a diminuat cearcanele deloc ( oricum nu am cearcane mari si foarte vizibile) si nu mi-a diminuat nici liniile fine (riduri nu am).
Ce nu mai imi place la aceasta crema este ambalujul, as fi preferat sa fie in tub (cu toate stim de ce).

Plusuri:
  • hidrateaza bine 
  • lasa pielea catifelata
  • pret mic: 10,80 lei
  • cantitate mare: 30 ml
Minusuri:
  • nu are efect anticearcan
  • nu diminueaza liniile fine
  • ambalujul
Concluzii:

Poate fi considerata o crema hidratanta de ochi si atat.

Produsul l-am primit pentru testare in cadrul campaniei Trender Cosmetic Plant. Cu toate acestea, acest review contine parerea mea sincera despre produs.

No comments: