23 December, 2011

Review Palette Mousse Color



Descrierea oficiala:

PALETTE MOUSSE COLOR
Prima vopsea spumă de la Palette!

Descoperă noua Palette Mousse Color- vopseaua spumă simplu de folosit, pentru o culoare intens strălucitoare plină de reflexii sclipitoare! Gata de folosit doar prin agitare, spuma cu parfum fructat delicios este uşor de aplicat precum un şampon! Bucură-te de o culoare intensă, de lungă durată care acoperă perfect firele albe – vopsirea părului nu a fost niciodată mai simplă!

FORMULA

Experţii Schwarzkopf au dezvoltat o noua formulă de vopsea pentru Palette Mousse Color:
Amestecată simplu, prin agitare, crema colorantă se transformă într-o fabuloasă spumă colorantă cu parfum delicios fructat care nu curge.
Îmbogăţită cu extract de căpşune, Palette Mousse Color îţi colorează părul delicat şi îi conferă o nuanţă sclipitoare bogată care străluceşte cu efecte incredibile.
Formula colorantă inovativă conferă părului culori strălucitoare de lungă durată şi cu acoperire perfectă a firelor albe.

Răsfaţă-ţi părul:
După vopsire, balsamul pentru îngrijire şi strălucire cu complex de fortificare hrăneşte părul din profunzime conferindu-i un aspect sănătos şi mătăsos, cu o strălucire incredibilă.

Aici aveti un filmulet foarte dragut in care este prezentata aplicarea vopselei: CLICK AICI

Descrierea mea:
Eu am ales nuanta 600 Blond inchis.
                                                    

Vopseaua miroase foarte placut a capsuni insa se simte si mirosul de amoniac, totusi nu la fel de tare ca la vopselele obijnuite. In descriere scrie ca pentru parul mai lung decat nivelul barbiei este nevoie de doua pachete , eu am parul mult mai lung decat atat si mi-a fost suficient un singur pachet. Balsamul din pachet este foarte hidratant si mi-a lasat parul stralucitor si moale.
Aplicarea este intr-adevar floare la ureche, nu a durat mai mult de 3 minute. Eu mi-am vopsit tot parul cu exceptia varfurilor care erau blonde ( aprox 5 cm ) si pe care nu vroiam sa le vopsesc insa tot s-a luat putina vopsea pe ele.
Alegerea vopselei a fost foarte usoara datorita programului de pe site-ul lor. Acesta a fost rezultatul pe care l-am primit:


Astfel stiam ce culoare e posibil sa imi iasa, iar mie mi-a iesit o combinatie intre blond inchis mahon si saten deschis.
Sa va arat poze before:
 And after:

Plusuri:
  • miros placut de capsuni
  • aplicare foarte usoara si rapida
  • alegerea culorii este usoara si realista datorita programului de pe site
  • balsamul hidrateaza intens parul si il lasa moale
  • gama larga de nuante: 14
Minusuri:
  • nici unul
Concluzii:
  • mi-a placut mult aceasta vopsea si o recomand
A-ti incercat aceasta vopsea?
V-am pupat!


No comments: