16 July, 2012

Moment fix: Proiectul nr 1

Repararea cutitasului pentru legume.
 Pare uratel, dar credeti-ma este cel mai bun cutit pentru curatarea legumelor. A patit un mic accident si s-a rupt, apoi am incercat sa il lipesc cu mai multi adezivi insa nu a rezistat.
Acum l-am lipit cu Moment Fix Wood foarte usor si rapid, mi-a placut faptul ca nu are un miros puternic si greu de suportat.
Toata operatiunea a durat probabil 1-2 minute. Dupa aplicarea adezivului, am mentinut presiune asupra zonei  aproximativ 10-20 de secunde dupa care am indepartat surplusul si am pus cutitul la "repaus" 24 de ore pana cand va fi gata de folosire.
Inca un plus al acestui adeziv este faptul ca se usuca incolor.

Va las cu pozele din timpul operatiunii:))







Sper ca adezivul sa aiba rezistenta mare si "viata indelungata

No comments: