05 July, 2012

Review Ivatherm: Apa termala Herculane





Descriere oficiala:

Calmeaza si decongestioneaza pielea sensibila. Apa termala Herculane din produsele Ivatherm provine dintr-un izvor termo-salin, Hercules I, colectarea avand loc la iesirea din stanca. Ea izvoraste de la 2000 m adancime, prin peretii de roca ai muntelui, intr-o zona nepoluata, fara industrie.

Indicatii:
» Piele sensibila si reactiva, piele imbatranita
» Eritem solar
» Reactii alergice
» Acnee, eczeme, prurit, urticarie la cald sau frig
» Dermatoze inflamatorii
» Dupa epilare, dupa demachiere, dupa ras

Mod de folosire:
Se pulverizeaza pe piele un strat fin. Se lasa sa actioneze cateva minute, dupa care se tamponeaza usor.
Mai multe detalii gasiti aici

Deoarece am testat apa termala atat eu cat si mama voi scrie separat parerile noastre:


Descrierea mea:
Am avut ocazia sa o testez la temperaturi foarte ridicate si m-am bucurat de efectul ei racoritor. Pulverizarea este foarte fina si dispersa, astfel un puf este suficient pentru ten si inca unul pentru gat, din acest punct de vedere este economica. Dupa ce o las sa actioneze cateva secunde, sterg unor tenul cu o discheta demachianta.
Nu lasa tenul lipicios sau incarcat, astfel poate inlocui cu succes o lotiune tonica care de multe ori contine multe ingrediente iritante.
O folosesc in fiecare dimineta si seara dupa ce ma spal pe fata, in plus am mai folosit-o dupa plaja si mi-a calmat pielea.
Am folosit-o si in momentele in care simteam nevoia sa ma racoresc, chiar daca eram machiata, nu mi-a stricat machiajul (am lasat-o sa se usuce, fara sa o tamponez)
Ambalajul contine toate informatiile necesare.

Plusuri:

  • economica
  • calmeaza pielea, nu o irita
  • nu lasa tenul incarcat sau lipicios
  • are efect racoritor
Minusuri:
  • nici unul
Concluzie:
Imi place mult aceasta apa termala (singura pe care am testat-o) si o recomand, in speciala vara.
Ma bucur ca am avut ocazia sa o testez, si cu siguranta o voi recumpara ( pe site este deseori la reducere)



Descrierea mamei:
Nu am stiut ca exista asa ceva, insa pot sa spun ca e minunata. In aceste zile calduroase nu lipseste din geanta mea.
O folosesc in fiecare zi pentru ca racoreste, calmeaza si fixeaza machiajul.
Am vazut ca exista si in doza mai mare si planuiesc sa o achizitionez pentru a avea una acasa si una in geanta permanent.
Ma bucur ca am descoperit-o.

Plusuri:

  • recoreste si calmeaza pielea
Minusuri:
  • nici unul
Concluzie:
Un produs care nu trebuie sa lipseasca din geanta unei femei pe timpul verii.

Voi ati testat apa termala Herculane?


No comments: